3 timmar själv!

2008-08-23 kl. 23:03:42
Ja i dag har jag vart hemmifrån i hela 3 timmar... Höll på att dö av längtan efter min bebis... Va hos mamma på LC å hälsa på nämligen... Brukar alltid springa över dit å hålla henne sällis ett par timmar när hon är där å jobbar... Så va där i mellan 17-20 å hjälpte henne å jobba lite med.. Brukar svara på lite samtal åt henne...

Å när man väl kommer hem så har min prins precis vaknat.. Då hade han legat å sovit ute på altan  sen jag gick... så stoffe hade det ju inte så värst jobbigt själv om man säger så..

Jag gjorde tacos direkt jag kom hem å sen la jag mig å min prins i soffan å gosa.. så somna han i min famn så sött... nu ligger han i sin säng å sussar...

Har precis tagit en dusch som var mkt skön... så nu tänkte jag pumpa lite å sen lägga mig i sängen å sussa... Fast blir nog lite tv tittande först....



MAMMA ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE LILLA KIM!!!!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0