SNARK!

2008-04-03 kl. 15:23:16
Vakna i morse av att stoffes täcke å kudde var borta... det enda som fanns där var råttan....

Han hade gått å lagt sig i data rummet för jag hade tydligen snarkat så otroligt högt sa han... hahaahaha att jag snarka så där... har aldrig hänt förut... Sen hade råttan oxå snarka så vi snarka i kapp... haha... Nu får han känna hur det känns....

Annars är det ännu en tråkig dag.... finns inget att göra... jag är så less på det här...  har ingen ork till något... skulle kunna sova igenom livet just nu....

vill ha mina skatte pengar så jag kan göra nå kul... är så otroligt pank just nu..... wihhoooo... not!!

Kommentarer:

Ida

Tja!! Jag jobbar 14:15-19:15. Ska jag ta med ett paket till Kim från Cattis?

2008-04-03 kl. 20:47:59
URL: http://idlur.blogg.se
Emelinda

Men är din vovvsing blandras eller varför knipsa dem kulorna? :( Va tråkigt! Ja det var så typiskt att dem var halvsyskon, men eftersom det inte finns allt för många som föder upp både black&tan och ruby Cavalierer så blev jag inte förvånad. Till o med min mammas cavalier som hon köpte i somras visade sig ju vara släkt med min Berra :) Hoppas allt går bra med magen o att du inte har allt för ont! /"Svampen" Emelinda (om du minns den gången jag & Ida var hos dig & Martin(?!) då ni bjöd på grogg *asg*)

2008-04-03 kl. 23:36:51
URL: http://emelinda.blogg.se
Ida

Bra, då kan du sluta mobba mig!! Eftersom jag snarkade som en hel karl när jag var gravid.

Perfekt, nu ska du får tillbaka =)

2008-04-04 kl. 12:43:45
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0