Så trött å illamående

2008-04-05 kl. 21:02:15
I dag har jag mått riktigt dåligt... vart tvungen att ta en lergigan comp förut... Mått så illa... ska det aldrig ta slut..

När ska jag få må bra... Hade jag vetat att jag skulle må så här dåligt hade jag nog fan övervägt att bli gravid..
Känner att nu får det vara bra... Vill inget hellre än att bara må bra...

Tänk att få vakna en morgon å må bra.. kunna göra saker.. nu måste allt planeras i minsta detalj för att det inte ska hända en olycka på stan... så tråkigt.. känner att jag är fast i min egen kropp en fånge i mitt eget hem... vill bara bli fri...

jag känner mig så negativ hela tiden... å det är inte jag... jag som älskar att skämta å vara löjlig å skratta... nu är man bara nere hela tiden... vill bli mitt gamla jag igen...

börjar bil obekväm med min kropp... känner mig riktigt oatraktiv... varför känner jag så?? verkar som om alla andra gravida bara går å njuter å tycker att allt är så underbart... men varför har inte jag dom känslorna för??

Är det nå fel på mig... Eller har jag ångrat mig... vill jag kanske inte det här... jag vet inte... det är karusell i mitt huvud just nu....

Vill bara må bra å att den här förbannade halsbrännan försvinner... jag skuter mig själv snart....

Kommentarer:

Ida

Stackare! Samma som med pappa, jag kan inte göra så mycket =( Tyvärr, hade jag kunnat trollat så hade jag garanterat gjort det nu!

Menmen...Snart har du din lilla Kim hos dig och då mår du som en drottning. Imorgon får du nog lyssna på hans hjärta, det är kul =)

2008-04-06 kl. 13:36:39
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0