Mjölk med socker

2008-04-10 kl. 16:52:23
Japp precis så luktar tutt mjölk.. I går läckte tuttarna mjölk för första gången... Innan jag fatta va det var..

Låg i sängen å gosa med stoff.. Så såg jag en blöt fläck på lakanet å undra vart fan det kom i från... båda lukta på det å det lukta så sött... lukta socker...

Sen gick jag på toa å upptäckte då att tutten var alldeles blöt.. Då trilla 5 öringen ner... Ahhhaaaaa det är tutt mjölk.. Rå mjölk som börja läcka... 

I dag gick jag in i v22... betyder att man har en 500 grammare där inne på 21 cm... Denna vecka börjar Kim xprementera med känseln.. stryker sig över ansiktet m.m... Nerv cellerna bildas... m.m

Ja annars är det full rulle där inne... Stoffe säger att det är hockey fötterna som tränas... Korta snabba skär med grillena å att han övar riktiga tacklingar upp mot sargen... Han är så söt min lilla stoff... Han vart nog verkligen glad över att få en pojke även fast han säger att det spelade ingen roll....

Kim fick en present i dag... :) Av lille syrrans kompis Cattis... En jätte söt spark body med små söta kossor på... Den var jätte fin.. Gulligt av henne å köpa present till lilla Kim....

Käka lunch med Ida på stan... va väl så där... alla vart besvikna på maten... Va inte så god precis... men men...  Stackarn hon jobbade tydligen med en latmask i dag som bara står å glor... Hennes mytoman kollega som ser ut som kärringen i city akuten med krycka va ledig... Hon ljuger typ hela tiden... Rätt kul å lyssna på alla historier... Hon sa att hon hade en klocka som var värd 1 miljon kr som fastna i en gren när hon var ute å red å så hitta hon den men lämna tillbaka den för den var ful... M  ofta man har en klocka för 1 miljon när man är ute å rider... Å så var hennes man jätte vältränad så såg vi han i dag ja då var han typ size zero.. hahaha... Ja det är mkt man fått hört...

Fick hem mina gardiner jag beställt i dag... Hängde upp dom å så ser jag att jag hängt dom åt fel håll.. orka byta... nej det får stoff göra när han kommer hem i morgon....  han har åkt å jobba natt...

Nu blir det vila på soffan......

Kommentarer:

Ida

HHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA fy fan jag garvar!!!! HAHAHAHA *torkar tårarna*
åh va kul....hahaha
Fin beskrivning av min käre kollega! =)

2008-04-10 kl. 20:26:05
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0