Min pappa!!

2008-04-12 kl. 23:45:59
Ja min pappa är väl söt... Han hade läst i idlurs blogg att jag var avis på att hon fått pappas goda pannkakor... För ingen kan göra så goda pannkakor som min pappa.. Han är världsbäst... Han är faktiskt bättre än mamma på just pannkakor..

Så i dag kom han med 8 st pannkisar till mig... *mumms* vill jag lova...

Å gud vad han blitt smal... Han tynar bort.. Han har gått ner 10 kg... Nu ser han ut som han gjorde på brannkårs tiden... Han har blivit så fin... En stor eloge till han... Fast han har ändå alltid varit fin i mina ögon...

I dag var jag å stoffe ute å åt... det var så skönt att slippa laga mat i dag.. Vart oxfile på en bädd av rövinssky,bernissås,kräftstjärtar å pommes... smaka mkt bra... Stoff tog planka...

Sen åkte vi ner på stan för att hyra film.. men hitta inget bra så vi gick å fika på gamla waynes... var trevligt förutom att vi var dom ända blå ögda på stället.... Är fan skrämmande att man ska behöva känna sig främmande i sitt eget land...

När vi kom hem vart det bara lugnt i soffan... smälta maten å fikat...

En mkt trevlig å skön lördag vill jag säga...


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0