magknip!!

2008-04-14 kl. 13:52:31
Usch vilken magknip jag har... Inte skönt alls...

Råttan har med ont i magen... HAN HAR DIRRE MED.,stackarn... Vakna vi halv 2 i natt av att han spydde ner sin bädd... Bara för husse å torka upp å lill fisen fick ligga brevid mamma i sängen sen å bli klappad.. stackars liten som är spy sjuk...

Sen kl 05.30 stog en bajsnödig liten luffs å pep vid dörren.. Husse var duktig å tog ut han å det var koblajjor som kom ut...

NU har vi vart ut å han hade vatten tunn dirre... så ingen lunch för vovven utan det blev kokt ris...

I går tvinga jag min mamma å göra pannbiff åt mig... för det är ju satans gottt... Ingen kan göra pannbiff som min mamma... Hon gjorde lite xtra så jag fick med mig hem... Ska äta dom med omsorg till middan...

Benis kom även förbi mamma å pappa i går.. Han fick höra att stoffe var där så då ville han dit...

Jag å benis hade sexualundervisning.. Han ville veta hur en bebis blev till,hur den kommer ut ur snippan å vart mensen kommer ut någonstans... Hmmmm ungen är 4 år å vill redan veta... Men satan vad gullig han när...  Han är alldeles för bright för att vara 4 år..... Å han kan inte ha fått det från Malmströms släkten.... hahahahaha...

Vad kan man ta mot magknip då...?? Någon som har förslag..... Å denna halsbränna tar kål på mig... Ska aldrig mera bli gravid... Det här är utan tvekan det värsta jag gjort i mitt liv... jag äter hellre bajs än blir på smällen igen...

Det får bli ett bortskämt littet barn... en så kallad brat unge.. hahaha...

Nu ska jag slänga in en tvätt å sen vräka i mig renni å sen vet jag inte... råttan är ju sjuk å jag har ont i mgen så det blir väl till å ruttna....

Tjing tjong trasselgång

Kommentarer:

Titti

Mot halsbränna funkar gaviscon finfint har jag hört! Mot magknip vet jag inte...

2008-04-14 kl. 14:42:08

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0