Gääääsp!!

2008-04-04 kl. 14:59:30
Fy vad trött jag är i dag!! Har inte sovit bra alls.... Min kära stoff han prata i sömnen å skulle mecka med lampan å låg å klia sig å var allmänt jätte jobbig.... Å så var jag å pissa 10000 gånger.. hade halsbränna till tusen... å fy vilken natt...

Hoppas inte att denna natt blir lika jobbig... Fast stoff jobbar i natt så det blir bara jag å råttan.... Nice... hela sängen för oss själva... KAN VI ÄTA MACKA I SÄNGEN ..*HIHI*

Kom precis in från en promenad!! Vart på willys å köpt sen lunch.... Råttan skulle bära kassen hem som vanligt... han får ju sån spurt i sig själv när han bär kassen... han ju knappt med...

Tänkte göra en god sallad nu.... är sugen på nå kallt å fräscht... har inte mått toppen i dag kan man säga... var på väg att kräkas förut... Men jag har börja med VÅGA VÄGRA KRÄKAS.... Är jätte bra... fast nu mår jag ju illa i stället... Är som att välja mellan pest eller kolera....

Har ett rykande färskt avsnitt av MEN IN TREES   till i kväll som jag tänkte gotta mig i när stoff jobbar natt...

Ett bra musik tips denna fredag är  PJ HARVEY "WHITE CHALK" helt underbar balad med mkt känslor... Ladda ner hela albummet på PIRATBAY..

Njut av musiken i kväll nu....

HEJ HOPP GUMMI SNOPP

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0