Fräsch tvätt

2008-04-29 kl. 22:17:52
Gud så underbart det är att kunna hänga tvätten ute.... Det luktar ju så gudomligt... å torkar på en piss kvart med...

Vilken gudomlig dag... det har ju vart sommarvärme i dag... åkte ner på stan i kortärmat å piratisar... å ändå svettades man... fast man är ju gravid å svettig iof... haha

Köpte ett par byxor som jag ska lämna tillbax... dom satt inge bra.... å så vart det en till tröja... men den ska jag behålla...

Betalade stoffes golf avgift i dag på 4692 kr.... Fy  vad han är bortskämd... jävla helvetti....

Så i morgon om det är fint väder så ska vi åka dit med råttan så skulle han bjuda oss på glass på deras ute servering...

En liten utflykt så där... Skönt å komma bort en stund...

Skickade ett artigt mail till min chef i dag å underrätta han hur jag mår å så och att jag är sjukskriven fram till förlossningen... Det enda svar jag fick var att se till att skicka in sjukintyget i tid... Hmmmm omtänksam chef...

Han gillar verkligen mig... hahahaha...

Men jag sörjer inte att han inte gillar mig.... Det är hans huvudvärk inte min...

I morgon är det valborg... kommer det att vara mkt fylla.... vad jobbigt... många ungdommar som kommer att supa för första gången å råka illa ut... Många föräldrar som är oroliga i morgon... snart är man själv där å sitter uppe å oroar sig för lilla Kim...

Vet inte riktigt vad jag mer har å säga mer än go natt alla......

Sov så gott....


Kommentarer:

Mangebange

Jag är alltid manlig.... ;-)
Det lär nog komma någon bild, hehehe! Gäller bara att någon av gubbarna inte bangar ur.
Nee, inget skvaller, jag försöker att inte lyssna på sånt där uppe, jag kör mitt race och sen lämnar jag skeppet där.

2008-04-30 kl. 08:09:55

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0