Film söndag

2008-04-06 kl. 17:26:37
Japp min film söndag har redan börjat.

Laddade ner 27 dresses å myste mig ner bland filtar å kuddar... Men vart besviken.. Den var inte alls så bra som ja hoppats... lite långtråkig å mesig å seg.... Nej den får 2 + av 5...

Vad det blir för film nu... vet jag inte. Ska kolla vad som finns att ladda hem...blir ju nån linda film iaf... typ college film, romantisk komedi,romantisk drama... det är linda filmer det...

Stoffe jobbar ju dygn så det är bara jag å råttan å lilla Kim hemma... Så vi passar på att titta på linda filmer medans katten är borta...

Så var det mat man ska laga ja... hmmmm vet inte vad jag ska äta... Jag fråga Kim vad han va sugen på men han visste inte... Bara inte stekt bacon eller köttfärs sås med vitlök i sa han för då kommer du garanterat att SPY   m charmig bäbis man har.. ;)

Skulle ha putsat fönstren i dag men koll film i stället... tänkte att det inte var någon ide då dom snart ska sopa gatorna å då blir det ju så jävla dammigt.... Det tycker jag är en väldigt bra bortförklaring faktiskt.... Eller?

Ska sälja min brudklänning om det är någon som är intresserad... Det är en designer klänning från Maggie Sottero å den heter Moulin Rouge.. Är strl 38-42 då det är korsett snörning bak... Den har äkta swarovski kristaller på draperingen samt liv... Kostar 12000 kr ny men säljer den för 5000kr å då medföljer sjalen som är värd 1500kr...

image52

Iaf den hänger bara här hemma å samlar damm... Hade vart kul att spara den men finns ingen plats... Å sen tror jag inte Kim vill ha den när han gifter sig... *skratt*

Nä nu ska jag upp på vinden å åka rullgardin!!!

Tjing tjong.....

Kommentarer:

Ida

Hahahaha åka rullgardin!!! Det va länge sen man hörde...hahaha va kul =)

2008-04-06 kl. 17:37:13
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0