Denna magknip

2008-04-16 kl. 15:56:04
Nu ger jag snart upp... det här är inge roligt längre... Konstant magknip.foglossningen blir bara värre... inatt fick jag krypa till toan, terry vart jätte rädd å trodde jag skulle dö eller nåt så han gick breve mig å puffa å pussa å gnydde... jag försökte lugna honom men då vart han bara mer hispig...

Mår aldrig bra... Kan fan inte minnas sist jag mådde bra... Det är så knäckande att gå med detta påklistrande leende på läpparna.. För klagar man om nåt s¨å får man höra dubbelt tillbaka...

Jag börjar allvarligt fundera på om allt detta är värt det... Jag tror fan inte det... Är så trött på alla som går runt å bara myser å tycker att det är så underbart att vara gravid... då undrar jag vart då??

Fast öppnar man munnen å tycker  för mkt ja då är man å blir en dålig mamma... Varför?? Jag tycker inte alls att det är spec mysigt när bebisen sparkar å trycker i magen... det gör ju bara ont.... Ne jag tror ni överdriver en del när ni säger att vara gravid är det mysigaste å bästa som finns... BULL SHITT!!!!

Å föda tänker jag absolut inte göra... Säg vad ni vill men där går gränsen.. Får jag inte snitt här hemma då åker jag utomlands å gör det... jag betalar vad fan  som helst....

Vet xakt vad för tankar ni har som inte gillar snitt... men vet ni vad... fuck off.. jag respekterar era åsikter så respektera mina....

Adjööööö alla gravid älskare....

Kommentarer:

Mangemupp

Go å glá :-P Det är väl skönt att pressa ut lite ur muttan?!? Jag hör att du ska bli 7 barns morsa sen iaf, det är väl snittet i tälje på ungar?!?

2008-04-16 kl. 21:35:02
URL: http://mangelof.blogg.se
Titti

Precis, alltid lika positiv...
;-)

2008-04-17 kl. 15:45:21

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0