Balkongen=me love

2008-04-17 kl. 22:26:49
Gud vad det är underbart med balkong... Helt underbart att sitta ute i solen å njuta... Nu när man har ca 12 kvm så är det kul att man kan inreda lite... I dag har jag plantera lite blommor i fina krukor å ställt ut... nu vill jag bara köpa lite annat pyssel dit ut... :)

Va på stan en sväng å hälsa på syrran på ur å penn... Köpte ett par örhängen å en ny klocka... :)

Ja just det så hitta jag 500 spänn i ett par gamla byxor... Hur kan man glömma bort 500 kr... Hmmm jag måste vara rik... eller not...

Ringde barnmorskan i dag om min magknip... Men hon tyckte jag skulle vänta ytterligare ett par dagar å vart det inte bättre skulle jag komma dit eller akut in till gyn... Hmmm vad kan gyn göra åt magknip... Jag undra bara om det är nå fel på bebisen eftersom jag haft magknip sen i söndags....

Annars har det väl inte hänt så mkt... I morgon blir det lugnt som vanligt... Stoffe jobbar till 17.30 å sen jobbar han dygn  på lördag så det blir till å sitta hemma hela helgen....

Nu blir det till å krypa ner i sängen å glo lite på tv å sen sova....

Natti natti.....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0