150 slag i minuten

2008-04-07 kl. 15:22:23
I dag var jag å kristoffer på mvc.. Vi lyssna på Kims hjärta och det slog 150 slag i minuten.. Man hörde hur han sparka där innne.. Så häftigt.. Stoff fick tårar i ögonen och tyckte det var hur häftigt som helst.. Det tyckte jag med.. Helt otroligt att man kan höra hans hjärta inne från magen...

Sen gick vi å käka lunch på Eagle.. Grekiska färsbiffar.. Dom smaka så där..  Sen tog jag en cafe latte take away... Å DET VAR SÅ GOTT  har ju inte druckit latte på sjukt länge.. sen januari tror jag... Mmmmm fick mer smak av latte nu....

Köpte även bäcken bälte iadg.. kändes jätte skönt å ha det på.. Gick xtra långt med råttan nu.. det var skönt med en längre promenad... Men det känns nu efteråt...

Tänkte glutta på en film nu.. Underbar å älskad av alla... Den ska tydligen vara bra...

Annars mår jag hyfsat i dag... lite trög  i magen bara... men tog en hutt blutsaft nu så får se om det blir bättre..

Har börjat prata med en jätte rar tjej från mölnbo på familje liv... Hon är två barns mamma å sitter i samma sits som mig.. alla hennes vänner har lämnat henne å så har hon gjort kejsarsnitt med båda sina barn så hon stöttar mig otroligt mkt i den frågan.. Känns skönt faktiskt att ha någon att prata med även fast det bara är på nätet.. Hon dömmer mig inte i någon fråga alls... Känns skönt. Hon har även hund så vi har samma intressen när det gäller hundar med... Kul :)

Jag ska få gå på aurora samtal för min förlossnings rädsla... Det känns skönt.. Får se vad dom säger då...

Nej nu blir det film...

Tjillevippen.....

Kommentarer:

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Hittade hit via bloggkartan, ska läsa lite i din blogg nu :-) förresten har jag också gjort kejsarsnitt men har bara 1 barn

2008-04-10 kl. 21:09:12
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0