Fått svar

2014-05-13 kl. 21:20:10
I dag säger jag bara wow om personalen på Södertälje sjukhus ! Dom är helt fantastiska ! Dom verkligen lyssnade på mig till 100 % idag ! 

Jag kommer att få EDA i stället för morfin så jag slipper magont . Och dom kommer ge mig lugnande när jag kommer och dom vet nu xakt hur jag känner ! 

Op systern va till så stort stöd då hon precis själv gjort en liknande op så hon visste verkligen vad hon prata om ! 

Dessutom så överläkaren gör bara ca 4 sådana på om året numer och han är ledande i Sverige på just detta tillsammans med Björn min läkare ! 

Om jag säger nej nu så kan jag som tidigast få op sent i höst okt/ nov ! 

Så op sköterskan va verkligen till ett stort stöd å hjälp och det bästa är att hon kommer att jobba då å ta hand om mig ! 

Så nu kommer det att vara nervösa dagar framöver ! 



Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0