Allt är mörkt

2014-05-29 kl. 14:01:02
Har ingen livs lust alls . Denna blogg har inga muntra inlägg alls nu förtiden . Men inget jag kan göra något åt . 

Att sitta ensam hemma , fast i sin egen kropp är obeskrivligt jobbigt . Att inte ens kunna skära iordning lite sallad till lunch . 

Att inte kunna umgås med barnen , leka, ut på promenad . 

Nej sitter ensam hemma . 

Stoffe och barnen åker och shoppar , lunchar ute . Jag sitter ensam hemma å stirrar och får tålmodigt vänta på att dom ska komma hem så man får lunch eller något att dricka . Kan inte sträcka mig efter glasen i skåpet nämligen . 

Jag tror inte att det är någon som fattar hur stor den här op är jag gjort . En op som jag ångrar så bittert att jag gjorde . En op jag gjorde för att Kristoffer tjata sönder mina öron . 

Jag ser inget ljus alls just nu . 

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0