Världens bästa läkare !

2014-06-10 kl. 21:24:23
Ja det är precis vad jag har ! Var på återbesök i dag . Egentligen har man det efter 3 månader men jag fick redan nu efter 3 v ! Ska på återbesök igen om 2 månader oxå ! 

Men han kolla på magen och svullnaden och vätske / blod ansamlingen kommer ta ett tag till innan det läker och försvinner så får leva med den fula bulan över sommaren tyvär 😞! 

Men så kolla han lite till och han tycker absolut jag ska få en bukplastik ! Vilket jag nu verkligen vill ha . 

Så på nästa återbesök så ska vi diskutera och gå vidare i den frågan . 

Han är helt underbar alltså . Han vill verkligen att jag ska må bra å se bra ut ! 

Det gläder mig att det finns läkare som bryr sig i dagens sjukvård . 



Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0