....

2014-06-01 kl. 01:16:51
Kan inte sova ! Blir galen . Är sjukt trött men kan bara inte somna ! Är så sjukt less på att bara kunna ligga på rygg . Kan inte slappna av . 

Får ju sjukt ont i ryggen oxå av att inte kunna byta position , ställning !! 

Så mycket som snurrar i huvudet med . 

Pank som en kyrkråtta å en jävla massa utgifter . 

Jag har ju lovat Kim en studsmatta men det får vänta till nästa sommar . Stackarn , han kommer bli så ledsen.  Men vad ska man göra? 

Man blir inte rik av att jobba 85% och så sjuk på det å vabb å fan å hans moster . 

Måste gå upp i tid så man får en skälig lön . 

Hatar pengar . Varför finns dom ? Varför ska man vara en fattiglapp för ? 

Hamnar väl på fattigstugan snart !

Å så vet man att nästa lön blir skit då man är sjukskriven 1 månad  och sen är det semester !  Å den blir inte rolig . Fattig som man är . Första sommaren som kommer att tillbringas hemma . 

Näääää vad jag inte mår bra , det är alldeles för mycket för mig just nu . Det rinner över vilken dag som helst . 

Jag ser inte klok ut ! Fet å äcklig . Ärr över hela magen . Hela jag är så förstörd . Fy ! 



Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0