Lekparken

2013-03-17 kl. 17:36:11

Vi packa fika å åkte till stora lekparken i dag ! Mötte upp Ann - Sofie å hennes kids så Kim å Zack fick leka en massa ! Strålande sol som värmde gott i ansiktet !

Max vart trött efter ett tag å somna i vagnen !

2 timmar vart i lekparken :-) härligt !

Sen åkte vi på turné för å hitta målar penslar till mitt å Kims kommande påsk pyssel !

Hitta en sån jädrans snygg jacka till Kim på intersport ! En enda stl 120 kvar så jag fick lägga undan den till på tisdag då jag får pengar !

Vart kär i jackan å Kim med :-)

Men till slut så hitta vi iaf penslar på ÖB !

Kl rusa i väg å vi palla inte laga mat så vi unna oss lite skräpmat på Max faktiskt ! Ungarna käka nuggets å jag å Stoffe prova crunchy nutcho å den va helt ok !

Nu är jag död så tänkte lägga mig i ett bad !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0