J*vla väder

2013-03-19 kl. 20:25:00

Jag blir så deprimerad av detta väder . Sluta snöa . Snälla vår kom nu !

Nästa v är det påsk men det känns som om man kan ta fram julgranen istället för påskriset !

Jag å Kim påskpyssla i går . Vi måla ägg som vi ska hänga i vårat kommande påskris . Men kanske ska ta fram julgrans kulorna istället !

I dag har det rullat på som vanligt . Barnen på dagis å vi på jobbet !

Lagade morgondagens middag nyss så slipper jag det i morgon ! Så skönt å ligga steget före ! Får mer tid med barnen å varandra när man gör så !

Samma gjorde jag i går ! Så när vi kom hem från jobb å dagis så var det bara att värma på maten ! Så skönt !

Nu är Stoffe å storhandlar å barnen sover sen 1 timma tillbaka !

Jag ska snart hoppa ner i säng jag med :-)

Onsdag i morgon redan ! Veckorna rusar förbi dom !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0