Heldag i Trosa !

2013-03-17 kl. 10:07:34

I går åkte vi ner till Trosa å va där hela dagen !

Mamma bjöd på min favvo husmanskost pannbiff :-) något som jag verkligen inte kan laga dom blir så gott som hennes ! Åt tills jag sprack typ !

Sen gick jag å Kim till syster yster Jeanette för Kim ville så gärna vara med sin förebild Benjamin !

Benis hade sin kompis Erik där som är Davids lillebror ! Så dom tre lekte Kurragömma i nästan 2 timmar ! Å Kim hade såååå kul ! Dom är så snälla som tar hand om lilla Kim !

Fick knappt hem honom !
Väl hemma åt vi lite chips å kolla fångarna på fortet ! Kim däcka efter halvtid typ :-)

I dag packar vi väskan med fika å beger oss mot badparken för lite utelek i solen !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0