Trött dag i dag !

2013-01-17 kl. 15:44:18

Har blivit alldeles för sena kvällar nu den här v för mig !

Har lyxat med film kväll så har inte kommit i säng fören efter 24.00 å det är Inge bra ! Spec inte nu när Max är en bökar stökare om natten !

Men det är ju så skönt å sitta uppe å njuta av lugnet efter barnen somnat !

Så i kväll måste det bli tidig sänggång för mig !

Stoffe jobbar ju hela helgen så måste vara utvilad när jag är själv med knoddarna!

Nu sitter jag här i soffan å känner hur det svider i ögonen av trötthet .

Så drygt att snart börja med middagen !

Stoffe kommer hem runt 18 tiden . Åhhhh kan han inte komma hem nu å typ med hämtmat så jag slipper laga mat !

Ja men drömma går ju iaf ! :-)


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0