PW

2013-02-04 kl. 23:46:31

I kväll vart det en härligt skön power Walk med Lollo ! Vi gick ca 1 timma å det var så skönt att röra på sig .

Låg i sängen å glutta på tv när jag kände att nej jag vill gå ut .

Trots skit väder med snö å blåst så traska vi på ! Kändes inte alls att vi gick 1 timma då vi babblade på hela vägen . Tiden går så fort när man går med ngn att man glömmer som bort hur långt man går . Det gillar jag .

Väl hemma vart det en varm å skön dusch.!

Sen onepiecen på lite te å knäcke macka å 2 apelsiner till min nya favvo serie dicte !

Annars i dag har man gjort det vanliga som städat å tvättat å så bakade jag bullar oxå !

Denna gång jäste degen å det vart bullar :-) både vanilj å kanel !

Kim har varit på 4 års kontroll på BVC å han fick full pott så klart !

Han är 110,5 lång å låg över kurvan men låg under på vikten:-( han väger 19 kilo !

Men det var ingen fara på taket alls !

Min lilla långstånk ! Kul att han är lång för nu får han åka massa karuseller på Liseberg i sommar ! ;-)


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0