Vabb i dag

2013-04-09 kl. 11:33:09

I dag är jag hemma å vabbar då Max har fått feber efter sin vaccination från i går ! Stackars plutt !

Han är lite lös i magen oxå :-(

Första vabb dagen på 7 veckor ! känns konstigt!

Å jag har jordens huvudvärk oxå ! Så inte den roligaste dagen å vabba på ! Måste ta mig till Willys sen å köpa Ipren känner jag ! Tog den sista förut å bara måste ha mer !

Hatar huvudvärk !

Kim är snorig å hängig han med så han är oxå hemma i dag ! Så vi är tre sjuklingar här hemma ! Pappa han jobbar å står i å får komma hem till feber,snor å huvudvärk! Stackarn som sov så dåligt i natt med ! Max höll han vaken för jag sov inne hos Kim som höll mig vaken med växtvärk å mardrömmar !




Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0