Trött

2012-09-19 kl. 22:37:25

Åhhhh är så trött ! Gick å la mig direkt efter Dallas . Men nu ligger jag bara å är upprörd å kan inte slappna av ! Är så trött på allt å alla å alla falska människor jag har runt om mig ! Finns bara en sann å ärlig människa i min närhet ! Min Emma min Emma Karlsson . ❤❤❤❤ alltså utan dig Emma hade jag fan dött alltså !

Du är den enda som bryr dig alltså ! Kan inte komma på när ngn ringde å fråga ens hur jag mår eller barnen mår ! Men du Emma du bryr dig ! Även fast du har det tungt !

Längtar som fan till lördag då vi ska ut å äta middag å ha film kväll sen! Ohhhh lord vad jag längtar ! Bara jag å Emma på restaurang!

Å i dag hade vi hel dag på stan med shopping lunch å tjockis fika ! Så välbehövligt alltså !

Å som vanligt shoppa jag till alla andra utom mig själv ! Eller jo 1 doftljus å 2 te koppar :-( fast jag gillar å shoppa till mina barn det är som en drog för mig ! Å Stoffe överraska jag med ett par skor å en deo Armani sport code ! Lukta ljuvligt gott !

Näääää vad jag grubblar ! Måste skriva av mig ! Ska nog skaffa en blogg till där jag kan skriva om precis allt ! Ja så får det bli !

Nä godnatt !


Kommentarer:

Emmis

Min Finaste Linda...
Det är sååå Ömsesidigt...för vad skulle Jag göra Utan Dig???
Du är Min Bästa Vän, Min Stöttepelare, Min FRU!!! :)
Jag Älskar Dig Oändligt Mycket, för Alltid & för Evigt <3
Pussar & Kramar från Mig & Mini & Leya

2012-09-20 kl. 19:57:25
Linda

❤❤❤❤❤❤❤❤❤ du å jag Emma , du å jag

2012-09-20 kl. 20:45:07

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0