Kims nya overall och overallen jag vill köpa till Max

2012-09-14 kl. 22:17:44

Tycker faktiskt jag gjort ett bra val till barnen i år ! Egentligen ville jag ha en isbjörn of Sweden till Kim men när jag hittade denna så ändrade jag mig faktiskt .

Å till Max så velar jag endast pga priset . Men jag är noga med att mina barn ska ha bra ytterkläder och absolut inget kappahl, H&M eller Lindex ytterkläder ! För dom håller inte alls lika bra i varken slask eller kyla . Dessutom är deras kläder alldeles för dyra för den kvalitén . 799 för en overall från kappahl är inte ok ! Fick en Helly Hansen nu förr 999 så priset kan ingen klaga på !

Många som tyvär stör sig på att jag köper märkes ytterkläder .

Men går nog bli en molo till Max även fast priset är jävligt högt. Men mina barn måste ju hålla sig varma :-)


Kommentarer:

Sandra

Vinterkläderna killarna hade förra året från Kappahl var kanon. Ingen dålig kvalite där inte! Det är inte som förr i tiden.. Sålde vidare kläderna på Tradera och fick igen så gott som hela summan jag la ut.

2012-09-15 kl. 17:56:39
URL: http://hemmahossandra.blogg.se
Anonym

Jag kan tyvär inte hålla med där ! Deras kvalité är långt i från isbjörn ,HH , molo ! Men smaken är som baken delad! Det bästa med dom dyrare ytterkläderna är att det räcker med ett underställ under ! Det gör det tyvär inte i kappahls !

2012-09-15 kl. 19:04:55
Anonym

Konstigt att du säger så, dom var varma och goa hela vintern

2012-09-16 kl. 15:21:56

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0