Saknar

2012-11-04 kl. 09:40:28

I går åkte jag till kyrkogården i Järna och tände ljus hos min mormor å farfar ❤ så otroligt vackert med alla ljus som lös ! Så stämningsfullt .

När jag stod vid farfars grav och prata lite med honom så titta jag på korset och herrejösses har det redan gått 7 år sen han lämnade oss ❤ känns som om det var i går ! Saknar farfar varje dag .

Vid mormors grav så lös det så otroligt många ljus ❤ min älskade mormor du är så saknad ❤ prata lite med mormor och la dit en sten som det stog jag älskar dig på ❤

Sen i natt när jag skulle sova så vakna jag 3 gånger av att ngn klappa mig på ryggen och 1 gång på handen ! Va det du mormor ? Eller farfar ? Lite obehagligt var det men samtidigt mysigt ❤




Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0