Jobbat i dag

2012-11-01 kl. 14:10:28

Ja i morse fick jag ställa kl för jag har hjälpt sami på livsen å gjort mackor på morgonen ! Det var kul faktiskt ! Synd bara att jag är sjuk som en fraggel:-(

Är så jädrans förkyld alltså ! När jag var hemma vid halv 11 så tok däcka jag i sängen å ligger kvar än ! Stoffe ska i väg å jobba natt sen så nu blir det vila fram till dess !

Max är ju oxå sjuk så det här kommer bli en spännande kväll/natt ! !

Huvva !

Knapra Alvedon å Ipren står På agendan å missbruka nässpray å tur jag har coocilana kvar från förra förkylningen :-)

För denna hosta är inte å leka med !

Puss till dig Stoffe för du tar hand om mig nu när jag är ynklig ! Älskar dig min fina ❤❤

Max har oxå feber stackarn :-(


Kommentarer:

annelie sandras mamma

Stackars liten

2012-11-02 kl. 13:43:31
URL: http://thibia.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0