Härliga dag !

2012-05-02 kl. 19:15:04

Ja denna dag har varit super ! Starta dagen med att simma 1 km ! Skulle tränat med Sandra men efter min powerwalk i går kväll fick jag jordens blodblåsa på insidan av hälen ! Ont kan jag säga att den gör ! Kan inte ha skor på mig så då simma jag istället å Sandra gymma !

Sen hem för lunch å lite sol på balkongen för att sen åka ner till Bvc ned Max ! Han väger nu 7800 g å är 62,5 cm lång ! Allt såg bara bra ut :-)

Sen hem snabbt för att gå å hämta Kim på dagis ! Vart ett stopp i lekparken som vanligt :-) Kim å Alexander lekte 1 timma för att sen gå hem å kramas med pappa en stund innan han skulle åka å jobba natt !

Efter middagen så kom hans kompis zack med sin mamma å hälsa på ! Så nu har dom precis åkt !

Kim å zack lekte som tokar å det sluta med att zack ville sova hos Kim ! Söt unge !

Men det får bli när dom blir äldre !

Så nu sitter Kim å äter russin å kollar transformers å Max sover !

Å vad gör mamma då ? Inget ! Jag njuter bara av denna underbara dag !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0