Utgång

2012-03-28 kl. 09:14:19

Japp på lördag blir det utgång ! Jag å Annica ska ha en hel dag/kväll/natt! Vi ska in till Sthlm å bo på hotell , gå ut å käka å sen partaja:-) ska bli super härligt! Det är vi förtjänta av! Mamma kommer å hämtar barnen på eftermiddagen då Stoffe jobbar till 17,30! Sen kommer annica direkt hon slutat jobbet å så drar vi upp! Slappar lite på hotellet innan å går på stan en stund!

Ska bli så otroligt skönt! Man behöver en flykt från vardagen så där i bland !


Annars så flyter saker å ting bara på ! Max är nöjd å Kim likaså! Så det är skönt! Kim sover så bra i sin nya säng!

Växar sängen har åkt ner i förrådet å väntar på Max ! Kim är stolt över sin stora säng ! Han säger att den är skit snygg å skit skön ! Hans rum vart mkt bättre nu! Mer ett pojk rum !

Å våren är ju här! Sparkcykeln åkte fram i dag! Äntligen har dom sopat bort all grus! Å nu börjar alla ploppa upp i lekparken ! Så härligt ! Stanna till en sväng i går efter dagis ! Kim å zack lekte som tokar ! Å jag å Ann Sofie snacka massa blaj på bänken ! Så det ska vara ! Barnen leker å mammorna tittar på!

I dag blir det nog till att rensa bland Kims leksaker ! Är lite trött efter 1 timmes sömn i natt ! Buhu! Barnen sov som stockar men jag bara vred å vände på mig! Suck ! Så inget avancerat i dag inte !



Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0