Tänker på er !

2012-03-27 kl. 17:27:30

Ja tankarna är många! Kan inte sluta å tänka på er ! Kan inte i min vildaste fantasi förstå vad ni går igenom ! Ida du är så stark som går igenom detta! !

Jag önska att jag kunde byta plats med er! Inget barn i världen ska behöva gå igenom detta!

Till alla föräldrar där ute i världen ! Ta hand om era barn å vårda dom ömt ! Älska era nära å kära å behandla varandra med stor respekt ! Sluta å bråka å ljug , man vet aldrig när det är försent ! Livet är en gåva å tid är inte något man får utan något man tar ! Så sluta med egoism! Mina barn är min skatt ! Man klagar så mkt om små saker ! Å det har jag tänkt mkt på nu mitt i allt detta! Å det ska jag fan sluta med!


Kommentarer:

Emmis <3

Det är så Obegripligt Fruktansvärt Hemskt!!!!!

Det är så Oerhört Sorgligt att det knappt går att ta in!!

Kan inte Sluta Tänka på vad dom går igenom just nu..!!

Och Ida...

Ni är med Mig i Tankarna & Jag Skickar ALL Styrka jag har åt Dig!!!

Håller ALLT som bara Kan Hållas att ALLT ska gå Bra...

Oändligt med Kärlek & Kramar till Er!!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-03-27 kl. 18:36:52

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0