Lite allt möjligt !

2012-03-29 kl. 22:22:50

Min Kim är så mammig nu förtiden så det finns inte! Han ska bara vara med mig hela tiden ! Tillomed sova i min säng! Han vill somna brevid mig under mitt täcke säger han ! Han säger hela tiden att han älskar mig, pussar mig å kramar å myser å ja han är så gullig ! Mer omtänksam å mysig liten kille finns inte! Han säger : mamma jag ska köpa blommer till dig för jag älskar dig så mkt å jag vill ge dig blommor då! Och så blir du glad mamma !

Kim är så speciell alltså ! Han har sina sura dagar men dom är inget jämfört med andra jag sett ! Det första han säger på morgonen när han träffar Max är godmorgon min älskling! Jag har saknat dig, älskar dig min lillebror , du är så söt å liten Max! Å så ger han honom pussar å kramar !

Han är så snäll med Max.! Tom så han tillrätta visar mig å Stoffe ibland! Underbara unge!

Han är så klok ! Jag är så stolt över min Kim å det säger jag till honom varje dag ! Vill att han ska veta att mamma är stolt över sin lilla kille !

Jag vet att folk retar sig på att Kim sover i våran säng ! Men det skiter jag i! För jag älskar det å det är ur mysigt! För snart blir han så gammal att han stänger in sig på sitt rum !

Man kommer aldrig att få tillbaka dom så här små! Så jag njuter av min lilla skithög så länge det bara går!

Han somna brevid mig å det är så mysigt !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0