Långpromenad

2012-03-10 kl. 00:12:32

Ja det vart det för mig å Kim i dag ! Kims bästa vän Alexander å hans lillebror å mamma fråga om vi ville med ner till gästhemmen å mata änderna! Å det ville vi ju så klart! Kim behövde få komma ut å röra sig efter magsjukan å 1 v hemma från dagis! Han behövde få träffa lite folk !

Det va grå mulet å blåsigt men mysigt ändå ! Jag å Sandra babblar på som vanligt å killarna busar! Dom va så duktiga så!

Kim gick hela vägen ner å hela vägen hem ! Men han va bra trött på hemvägen så jag fick muta med en godis bit ! Hehe! Jag orkar ju inte bära honom precis eller ha han på mina axlar som Stoffe!

Väl hemma så gjorde vi tacos å efter det fick Kim matkoma å somna på soffan 1 timma !

I morgon väntar nya äventyr förhoppningsvis :-)


Kommentarer:

morfar

Tror att han vill ha pannkaka och glass.

2012-03-14 kl. 10:12:19
Anonym

Morfar du får göra pannkakor på fredag åt oss:-)

2012-03-14 kl. 22:26:01

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0