Riga

2012-06-27 kl. 22:46:05

På tisdag den 3 juli kl 17 lämnar vi frihamnen å seglar över till Lettland å Riga hela fam Nyberg . Ska bli super mysigt verkligen . 2 nätter ombord å en hel dag i Riga . I Riga ska vi se om det finns någon billig shopping å bara strosa omkring .

Vi ville ju hitta på 2 saker denna sommar å vi kände att djurpark å grönan är sånt vi gör till vardags . Så en tripp över Östersjön känns som lite mera semester . Var inne på en 24 timmars men det känns oxå så tråkigt å vardagligt !

Priset för oss 4 vart ynka 495 kr så då kan man ju bara inte strunta i det !

Mysigt ska det bli iaf !

Efter denna rutt så har jag varit i alla Baltikum länder :-)

Kul å utöka resandet ! Hoppas bara på fint väder ! Blir det storm stannar jag hemma ! Punkt slut på den frågan !

Tur jag har mina lergigan i fall det skulle börja gunga lite ! För lite gung fixar jag . Hoppas ! Haha !

Va å hämta ut Max pass i dag med så nu är vi resklara . Tjohopp .

I morgon ska jag å Kim på bio med fina Ann Sofie å zack . Kim har ju aldrig vart på bio innan så får se om han pallar hela filmen ! Han har ju sin kompis med så det ska väl gå bra . Skämma bort han med festis popcorn å godis en torsdag . Blir donken innan så blir fredags mys på en torsdag .

Fast är det sommarlov så är det !




Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0