Flexitrax spiderman

2012-06-08 kl. 17:46:32

Ja en sån har Kim fått :-) han är galen i den ! Hitta på fejjan för 75 kr ! Kostar 649 ny ! Så ett klipp gjorde man allt !

Fejjan är ju så bra!har hittat galet mkt grejer där ! I går bytte jag till mig en saft Maja ! Byt sidan är toppen ! Man byter saker med varandra helt enkelt !

Behöver man inte lägga ut pengar ! Toppen tycker jag !

Å i dag bytte jag till mig en 140 hög sprillans ny grön växt mot en akvarie pump ! Hur bra är inte det ! Tjejen behövde en pump å hon hade en blomster affär så hon kunde erbjuda växter av alla dess slag !

Behöver jag inte köpa ny växt ! Toppen !

Vart en sväng på stan i dag ! Lite nytt till Max garderob ! Han växer ju så det knakar ! Lite shorts å nya pyjamaser ! Kim vart avis så även han fick nya shorts å 2 linnen ! Ja men då vart ju jag avis så då var jag tvungen att köpa nya shorts med :-)

Kim fick lite nya ute leksaker oxå ! Nu är han ju så stor så vi köpte ett ute spel å Gatu kriter ! Å för regniga sommar dagar ett nytt utmanande pussel ! Han lägger ju alla pussel så snabbt ! Så måste köpa från 6 år å uppåt !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0