20 års vänskap

2012-06-15 kl. 00:52:08

Vänskapen mellan mig å Annica dör aldrig ! Den blir bara starkare å starkare för varje dag som går. Älskar dig så otroligt mycket och skulle aldrig klara av att förlora dig. 20 års vänskap är unikt och väldigt ovanligt i dagens samhälle .

Emma vi har känt varandra i snart 6 år men varit riktigt bra vänner i ca 4 år . Å dom 4 åren har knutit ihop oss till något utöver det vanliga . Älskar dig så otroligt mycket och skulle inte klara mig utan dig heller !

Ni 2 är dom finaste vännerna man kan ha och ni 2 är så olika på alla sätt men för mig så rätt !

Tack för att ni finns i mitt liv ❤ gammal vänskap rostar aldrig !


Kommentarer:

Emmis

Nämen...Älsklingen!!! ❤

Skulle bara kolla om du skrivit nåt innan jag somnar...

...& möts av värsta Kärleksförklaringen som får Mitt Hjärta att slå Dubbla slag & ögonen att vattnas!!!

Älskade Vän...

Älskar Dig Såå Mycket & är så Glad över vårt Starka band!!

Du är Ovärdelig för Mig!! ❤

Min Vackra Wife'i...Jag Älskar Dig!! ❤❤❤❤

2012-06-15 kl. 23:25:41
URL: http://Http://mymiraclewithin.blogg.se
Linda

Ja Emma det bara är så :-) att ha 2 så fina vänner är ovärderligt ! Du dömer aldrig mig för något ! Du finns för mig hela tiden ! Å irriterar du dig på mig så gör du ingen stor sak utav det utan vilar dig ett par dagar ifrån mig å spyr lite galla å sen är det vi igen❤ å det är så det ska vara !

2012-06-16 kl. 09:54:55
Emmis

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 100% Kärlek ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

2012-06-16 kl. 18:22:05
URL: http://mymiraclewithin.blogg.se/
Emmis

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 100% Kärlek ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

2012-06-16 kl. 18:23:47

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0