Strul med blogg appen

2012-07-16 kl. 11:31:07
Ja appen strular å jag kan inte logga in via mobilen å blogga... Bloggar ju bara därifrån... ¨Så därav att jag inte bloggat på länge..

Har ju varit i Trosa i 2 v typ ... Har varit skönt men nu är de skönt att vara hemma igen :-)

Vi avsluta ju helgen med att kim ramla ner från mormors soffa å slog huvudet i en blomkruka så det vara bara att åka in till Akuten å sy.. Vart 3 stygn..

Min lilla klump...



Han var så duktig så... Ringde å anmälde skadan i dag till Folksam och han fick 600 kr utav dom som betalas ut inom 10 dagar!

Annars så började stoffe jobba i dag... Kändes konstigt i morse när han åkte.. Har ju haft han hemma i 4 v !

Men vi har haft en skön å rolig semester trots det dåliga vädret... Har ju bara blivit stranden 2 gånger i år...

Max ligger nu å vilar å kim leker med sina transformers å jag ska dricka lite kaffe nu...

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0