Punkt punkt punkt

2012-07-20 kl. 10:43:26
Alltså jag kanske har fel men jag tycker inte man har rätten att sitta å beklaga sig över att man inte kommer i väg på fester å sånt när man precis fått bebis... Han är ju bara 6 månader!!

6 månader å redan sitter å gnäller... Då kanske man skulle tänkt efter mer innan man skaffa barn... Har man 2 barn så säger det väl sig självt att man inte kan ojja sig!!

KOm igen när han är 14 lixom...

Har man skaffat familj så har man... Men att sitta å böla över en missad grillfest är bara för mkt men att hålla på att förlora familjen det bölar man inte över...

Att inte förstå å bara tänka på sig själv och sen dessutom sitta å säga att jag tänker inte be om ursäkt för något under dessa 8 år gör mig bara spy färdig!!

Går med ständig magknip å illamående, oro!

Men inte du... Du oroar dig över att nästa fest inte blir av....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0