Snittet

2012-01-21 kl. 19:17:28

Ja jag har ju mått oförskämt bra i snittet! Men den turen varade inte så länge! Har ju den senaste v haft en sån huvudvärk å svettats å känt mig ur kass! Svidit i såret å ja allt har bara vart blä!

Sen upptäckte jag att det stack ut tråd på vänster Sidan å att det va rött å irriterat å lukta konstigt!

Så ringde till BB i dag å fick komma in för kontroll! Ja då visade det sig att tråden som dom sytt med inte tagits upp av kroppen å försvunnit utan va kvar å irritera!

Min kropp har försökt att stöta ut tråden men inte lyckats! Så läkaren drog ut ca 10 cm tråd utan bedövning å det gjorde så ont att jag var nära att kräkas! Fyyyy fan vad ont det gjorde!

Har ca 7 cm tråd kvar men det ska jag ta bort nästa lördag å ska då få lokal bedövning ! Tack å lov för det!

Inte konstigt att man mått piss å känt sig sänkt!

Man har haft poker facet på å spelat att man mår toppen då alla förväntar sig att man ska vara på topp!

Så det är bara att köra på! Direkt efter mini operationen stack Stoffe å har inte kommit hem än! Så man har kämpat på med båda barnen fast man bara vill skrika ut smärtan !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0