Xtra kilon

2012-02-20 kl. 10:20:52

Ja det har man ju en del av efter förlossningen ! Så nu i dag börjar kampen mot kilona ! Har sagt ett år ! Så på ett år ska 15 kilo lämnat min kropp ! Fast blir glad om det bara blir hälften av det ! Gick upp 13 kilo med Max å 8 kilo har jag gått ner ! Så 5 kilo kvar av det !

Resten är bara välbefinnande snygg kilon som ska bort !

Tur jag har min Sandra som gymmar som en tok å är riktigt duktig på att åka i väg ! Vi har ju kort på Samma ställe å bor mittemot varandra! Kan inte bli bättre!

Å så fort Lollo klämt ut sim bäbis så blir det barnvagns promenader !

Har i dag börjat med nutrilett så bara middag kommer att intas för min del !

Får se hur det kommer gå !

Fast det är bara 6 v sen snittet så det blir mkt lugn träning ! Får bara göra sittande övningar utan vikter ! Men all motion är bra motion !

Så önska mig lycka till !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0