Kaffemaskin

2012-02-01 kl. 13:03:45

Såg i Elgiganten bladet att just den 31/1 sålde dom kaffe maskin för enbart 399 ! 60% rabatt alltså! Å jag har länge velat ha en men på tok för dyrt för min del ! Snål som man är! Men i går tänkte jag !
Hur ofta lägger jag något på själv! ? Unnar mig något!? Blir det pengar över så får pojkarna alltid något! Eller Kristoffer!

Så tänkte att nu är det min tur! Gick först in på rusta å det skulle jag ju inte ha gjort! För medans vi var där inne så vart alla slut sålda! Som vanligt ned min tur ! Vart så jävla ledsen ! När man bestämt sig för att unna sig något ja då är det klart att det tar slut mitt framför ögonen på en :-(

Vi åkte till kungens kurva i hopp om att dom skulle ha någon kvar!

Å hör å häpna det fanns massor kvar!

Glada Linda !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0