Ikea, slappa å melodifestival

2012-02-19 kl. 12:55:43

Ja i går åkte jag med Annica till Ikea! Hon skulle shoppa lite till sin 30 års fest som är på lördag den 25 ! Så jag haka på utan barn ! Å det va riktigt skönt!

Vart lite smått å gott i den gula påsen !

När jag kom hem vid 18 tiden va det ingen hemma! Stoffe hade åkte ner till Trosa med barnen! Kim skulle Sova där !

Så när han kom hem med bara Max så kände man direkt att Kim lämnat ett tomrum! Blir så tyst när han inte är hemma!

Men det var skönt att vila öronen lite! Så jag å Stoffe laga sen middag å kolla på melodifestivalen ! Å den sög ju som vanligt !

Behöver inte kommentera det! För dom allra flesta svenskar vet nog vad jag menar!

Så i morse när jag å Max klev upp så va det lugnt å Skönt! Kim hos mormor å morfar å Stoffe på jobbet !

Så vi har bara slappat! Gått i one Piece lääääääänge! Det är ju så skönt!

När jag sitter å matar Max så får jag ett mms av mamma! Å jag börja skratta så ersättningen sölar ner stackars Max !

Får denna bild med texten RÄDD FÖR ATT BLI KNOCKAD!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0