Då va det dax igen !

2012-02-15 kl. 08:47:36

Flyg ångesten är här ! I dag ska vi flyga hem ! Vilket ska bli skönt å få komma hem ! Men denna flygning alltså ! Varför ska jag vara så rädd ! ? Det är helt sjukt ! Vill bara kräkas ! Mår illa å skakar som ett asp löv !

Å det jobbiga är att ingen tar en på allvar! Utan skrattar åt en å förlöjligar en !

Varför gör ni det? Det sårar faktiskt ! Jag är förbannat stolt över mig som lyckats flyga hit så nu får vi se om jag kan ta mig hem oxå !

Annars så har blogg.se legat nere hela v vi vart här ! Har inte kunnat lägga upp bilder eller nåt ! Så bilder kommer i kväll eller imorgon !om vi inte störtar i dag !

Fyyy vad jag mår dåligt just nu !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0