Totalt slut

2012-08-15 kl. 04:33:57
Kl är 04,25 å jag har inte fått en blund ! Är totalt slut å knäckt ! Vet inte hur länge jag kommer palla denna sömnbrist ! Fasaden som hålls uppe börjar falla sönder !
Jag är som en ensamstående mamma alltså !
Båda barnen är som iglar på mig ! Fast det är ju inte så konstigt! Stoffe är hemma ca 1 dag i v typ ! Denna v är han hemma 1 1/2 dag å förra v typ oxå ! Å veckan innan det ! Nu får det vara bra med byten å grejer ! Nu får han ta ansvar över sin egen familj å sluta tänka på dom på jobbet att dom ska ha det bra !
Fast det är klart att det är skönt å jobba ! Slippa allt å ligga vid poolkanten ! Vem fan skulle inte vilja göra det ! Sen när han är ledig så ska jag åka bort ett par dagar ! Vila upp mig å bara tänka på mig själv! Annars kommer jag fallera!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0