Grattis min skatt

2012-08-09 kl. 23:59:08
Ja i går fyllde min stora skatt 4 år... 4 år fyllda av enorm kärlek ... För 4 år sen låg man på BB men ett litet knyte i famnen.. Lilla kim.. Mamma älskar dig mer än det finns ord...

som han längtat efter sin födelsedag.. Å igår när han vakna fick han fika på sängen ¨en massa paket.. Han fick allt han önska sig..

Men pricken över iet var presenten från momor å morfar.. En robot han önskat sig snart i ett års tid å som bara finns att köpa utomlands,, men så hitta jag den på ebay så då köpte dom den.. Å gissa om han vart glad.. Han sa att det  var den bästa presenten och han har lekt med den hela dagen i dag.. Han kramar den å säger att han älskar den hela tiden.. Jag är så glad för hans skull... Min finaste älskling.. Äntligen fick du den..



Av farfar fick han den största Optimus prime med släp.. Å gissa om han vart glad...


av oss fick han en spec bilar bil som han önskat sig.. en stor blå bil å om man trycker på en knapp så kommer det upp missiler å grejer.. Å han vart tokglad.. Å så fick han filmer å transformers sängkläder å av max en stor låda med lego..

Moster janet en transformers gubbe å en ben ten lunch box fylld med godis... av moster ida presentkort på game stop på 200 +50 kr kontant... Å av bella hans tjej en jätte fin målarbok...

Han fick precis allt önskat sig å han är så glad över alla presenter..

Å på lördag ska vi bjuda han till grönalund...



Kommentarer:

Annelie Basse, Jespers och Sandras mamma

Men oj vilken fin tårta ni bakat/ köpt ser jättegod ut

annelie

2012-08-10 kl. 13:58:11

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0