Dålig jag är !

2012-04-19 kl. 15:06:01

Jag vet ! Har helt tappat tiden till bloggen ! Har inte haft ro till att blogga !

Man måste ju ha den där lusten! Å den har bara varit borta .

Men så blir det i bland .

Jag har tränings värk ! Lite smått så där. Jag å Lollo har varit ute med våra små på power Walk promenader nu 3 dagar i rad ! Känns så skönt att man börjat röra på sig igen .

Vi går direkt vi lämnat av våra små på dagis vid 9 ! Så tar vi våra andra små å knatar på ! 1 1/2 timme brukar det bli !

Å jag var i väg i går å köpte Easy tone skor å ett varv runt Scania sjön blev det sen fick jag byta skor ! Aj aj ! Men det ger med sig !

Har även signat upp mig på viktklubben å har då fått ett kost program ! Å kan ju säga att jag har nog aldrig varit så mätt någonsin sen jag börja med det !

Så små suget är borta ! Å det är skönt !

Dessa xtra kilon ska bort! Har lagt upp en plan på 40 v. ! Så vi får se hur det går !

Men nu har jag bestämt mig å har man viljan så ska det väl gå !


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0