Trött

2011-09-21 kl. 13:32:15
Man blir ju så trött av detta regn väder.. Fast på ett sätt så är det ju lite mysigt faktiskt! Så det är ju delade meningar där.. Människan är aldrig nöjd...

Jag vill bara ha Januari... Så det gör inget att hösten har kommit.. Nu vill jag bara ha vinter.. Massa snö å Januari.. Hehe!!

Vill veta vem som gömmer sig där inne i magen.. Kim är så nyfiken på sin bror... Lilla max som han ska heta... :-)

Kim pussar å kramar magen varje dag.. Jag är så glad över att vi vänta till kim blivit större med att skaffa ett syskon.. Så skönt nu när kim är blöj å nappfri.. Kan själv så mkt.. Å att han förstår vad ett syskon innebär.. Att han får ta del av det på ett roligare sätt..

Snart dax att hämta lilla hjärtat.. Han ska ju åka till sin Farmor i Ö-vik i morgon med pappa så jag blir själv hemma till på söndag... Så jag å kim ska mysa i kväll när pappa jobbar... !!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0