Inget internet!

2011-09-29 kl. 10:36:57

Tänk vad handikappad man blir utan internet! Herregud! Vilken värld vi lever i! Allt kretsar kring detta internet! Tur man har sin iphone!

Hur som helst! Får väl klara mig tills det kommer i gång igen!

Kim han var alldeles knäckt i dag när jag lämna på dagis! Han bara inte ville vara där! Stackarn! Va på väg att ta hem igen men då kom äntligen en fröken å hjälpte till! Tycker dagis personalen blivit sämre på senaste! Varför? Kanske har dom för mycket att göra? Ska ta upp det på föräldrar mötet den 4 okt iaf! Dom möter inte upp en längre å inte lämnar dom info längre när man hämtar! Tråkigt tycker jag för jag har alltid gillat alla där!


Men i morgon får han vara hemma med mig:-) min snuttis!

Vädret verkar bli fint iaf , det regna i morse men nu tittar solen fram lite lite! Skönt!

Va hos BM i går å allt såg bra ut! Köldkörtel värdena hade gått ner från 2,3 till 1,1 så hon var nöjd! Men skulle fortsätta att äta levaxin! Järnvärdet va ok men hon ville jag skulle ta blutsaft 2 gånger om dagen i stället för 1 gång! Jag vägrar att äta järntabletter nämligen för då kan man inte gå på toa å göra nummer 2 ! Hon mätte magen å den va 23 cm! Å så lyssna vi på hjärtat å hans lilla hjärta ticka på där inne! Myyyys!

Nu ska jag ta å slå in lite paket som ska med posten! Sålt lite saker via tradera! Tycker det är kul å fixa å trixa med tradera men det är ju ett jätte jobb alltså!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0