Känns som söndag!

2011-10-22 kl. 12:39:07

Ja i dag känns det som söndag! Va nog bara för Stoffe vart ledig sen i torsdags å att vi åkte till lekslottet i går med Kim å busa! Han har verkligen super skoj där! Å i går så träffa han en kompis där han busa gärnet med ! En tjej på typ 5 år kanske! Dom bara fann varandra å lekte så bra i hop! Kim kalla henne för tjejen! När han ropa på henne så hörde man tjejen, min kompis ! Så söt alltså! Å när vi skulle åka till Ikea för lite lunch ja då börja han stor grina! Han ville inte lämna sin kompis sa han! Jag älskar den tjejen sa han! Snuttis! Kul hade han iaf! Så efter det begav vi oss till Ikea för lite lunch! 77 kr gick det på för oss 3 att äta! Så billigt! Älskar Ikea! Köpte värmeljus å plåster en ny dörrmatta å en kniv slip! Stor shopping! Tog t.o.m genvägarna till ladan å strunta i fynd hörnan! Stoffe fråga om jag va sjuk! Haha! Har nog aldrig hänt! Sen köpte vi lördags godiset där oxå! Är ju så billigt! 3 påsar bilar för 20 kr, 1 påse rollo 15 kr å 1 stor påse malaco fiskar 10 kr! Tack Kamprad för dessa bra priser! Så vi småbarns föräldrar har råd att Lyxa lite! Efter både lekslott å Ikea så vart vi trötta! Kim däcka i bilen på väg hem med godis påsen i handen! Å när vi kom hem ja då somna han om i soffan! Jag gick å la mig på sängen å vila ryggen medans stoffe stack å träna!

Vart mest bara mys resten av kvällen! Jag va så trött så jag gick å la mig före man å barn! Hehe!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0