Bubbelpool

2011-10-25 kl. 20:46:53

I morse när Stoffe kom hem från jobbet å lämnat av Kim på dagis så åkte vi till sydpoolenå bubbla lite! Dom hade ju stängt av värmen å varmvattnet här i dag mellan 8-16 så det passa ju att hänga i bubbel koppen! Stoffe kråla 500 m i sina fula sim glasögon som jag bara inte tål! När han har dom på sig har jag gömt mig kan jag säga! Haha! Efter bubblet åkte vi ner å luncha på stan! Jätte stora sallader åt vi! Riktigt gott va det med! Efter lunchen va det dax för barnmorskan! Allt va bara bra! Värdena va toppen magen mätte 27 cm å Max lilla hjärta ticka på som det ska! Fanns inget att anmärka på! Å glad är jag! Så jag å älskling har haft en underbart härlig dag tillsammans! Det behövs!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0