120112

2011-10-13 kl. 12:12:45

Då kommer våran Max till oss! Torsdagen den 12 jan 2012! Längtar längtar längtar! Det va samma läkare jag träffa nu som jag hade med Kim! Så det kändes jätte bra! Han såg inga problem alls med snitt igen han sa att han hade satt sig mer på tvären om jag klivit in å sagt jag vill föda vanligt! Hmmm tänkte jag då! Men han sa det att snittas man för förlossnings rädsla så är chansen mkt mkt liten att man lägger upp en förlossnings plan vaginalt! Så det tog 15 min så va allt klart å vi fick vårat datum! Känns så otroligt bra att jag slipper gå å oroa mig över en vaginal förlossning! Så nu får det gärna bli snö å jul å nyår å bebis ! Gahh vad jag längtar!

Nu sitter jag på balkongen i solen med en kopp te! Har bullat upp med stora kuddar på golvet för det är lä här nere å solen värmer gott! Å en stor skön filt har jag med! Njuter av höst solen med andra ord!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0