Jag kan gå!

2011-11-10 kl. 22:41:05

I dag har jag sovit länge å vart på akupunktur! Kim vakna 05,40 men Stoffe gick upp med honom så jag somna om! Sen vakna jag kl 8 igen men då höll Kim på att göras i ordning till dagis så ville inte störa! Efter Stoffe kom tillbaka efter lämning så kröp vi ner i sängen! Å vi båda somna! Vakna halv 12! Såååå skönt! Så vi gick upp å duscha å åt lunch sen åkte vi till sjukgymnasten! Dax för akupunktur ! Ville ha med Stoffe in för jag var lite nervös! Det gjorde helvetets ont när hon satte nålarna å när hon vred på dom! Men vad värt det va smärtan! För jag har kunnat röra mig normalt i dag å inte haft ont! Helt galet! Så passade på att ta en liten promenad faktiskt efter att jag kastat ner killarna i badkaret! Hehe! Så nu ska vi köra 2 gånger i v fram till snittet !

Å i skrivandets stund får jag en skön fotmassage av min underbara man !

Älskar dig min Kristoffer mer än det finns ord!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0